Träffat lilla Gina =o)

Sovmorgon blev det iaf på söndagmorgon.. efter kl 10 gick jag upp.

Vid halv 12 så tog jag mig en promenad hem till mina föräldrar.
Tindra o Alexander blev glada att se mig =o)
Dom hade gjort en massa kul..

Varit till Rinmansparken o Rothoffsparken o lekt.. Så Tindra var hel nöjd.
Tog mig en fika där o sen gick vi därifrån vid tjugo i 1.

Vi tog o knallade direkt till Slagsta då. Kom några regnstänk på oss.. men inget mer..
Mötte upp Håkan där.

Sen gick vi upp till Sandra, Kristian o lilla Gina..
Gud så söt hon är lilla bebisen.. o så lätt hon var..
Alexander blev plötsligt jättestor jämfört mot henne. =o)

Fikade lite där o usch vad det hade börjat regna oxå.. tur att vi hann undan regnet när vi gick =oP
Åkte därifrån vid 3..
Dirket till Ica Maxi o handla blev det då..

Sen på kvällen åkte vi även till Håkans föräldrar o hälsade på =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0