Träffat Sara =o)

Lämnade min prinsessa som vanligt.
Hem o lekte lite med Alexander..

Sen till kl 10 gick vi hem till Sara o hälsade på =o)
Fikade lite där o sen hjälpte jag henne att rensa i hennes källarförråd.

Gick därifrån innan kl 2. Gick då o hämtade Tindra o så gick vi hem o lekte lite.
Madde kom hit till kl 4 o då åkte vi iväg med våran bil..
Skulle till en, som skulle se om det gick o fixa acn i den...
Men tyvärr inte =o(

Var hemma innan kl 5 igen.. Tack för att du ville köra Madde =o)
Blev då att ge Alexander välling o sen börja med maten..
Blev färskpotatis, skinka o gräddfil..*smaskes*

Satte mig en stund o pärlade lite med Tindra, medans potatisen kokade..
Det tyckte hon var kul att jag oxå ville pärla med henne idag =o)

La henne vid kvart i 7 o hon somnade på mindre än 2 min =oP
Jag håller på att tvätta nu.. så det blir att hänga tvätt sen..
Alltid är tvättkorgen full..

Nu är det bara Alexander o jag vakna.. Håkan jobbar ju.
Ska om ett tag ge Alexander gröt o sen ska han oxå sova.

Jag ska ta o diska oxå.. *usch* =o/
Får se om det är något bra på tv med.

Imorgon så ska jag hem till en vän o fika lite.. =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0