Träffat Tina =o)

Ja nu är det äntligen fredag.. skönt med helg =o)

Lämnade min prinsessa imorse o sen blev det att gå hem o leka lite med Alexander o fixa lite =o)

Efter halv 11 så kom Tina över o drack kaffe o snackade lite..*trevligt*
Sen åkte vi till Tuna park.. Var ju tvungen att hitta en present åt Rebeckas dotter som fyller 1 år.
Ska ju på kalas imorgon =o)

Sen åkte vi till Coop forum oxå... Köpte lite barnmat o så bara.
o sen skjutsade hon hem mig =o)
Tack för idag vännen.

Hemma så käkade jag  o Alexander lunch vid kl 1.
Sen tog vi oss en promenad o gick o träffade min mamma, som slutade jobba vid kl 2.
Vi gick  o hämtade Tindra oxå.

Sen gick hon vidare till sig o vi gick hem hit.
Har lekt med Tindra o Alexander nu..

Ska snart ta  o laga lite mat... Undra vad bara.. ???

Annars blir kvällen lugn. ska bara ta det lugnt tror jag..

Allt för  mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0