Träffat vänner =o)

Började dagen med att lämna Tindra kl 8..
Träffade Linda vid dagmamman..
Vi knallade hem till henne o drack kaffe.
Satt o pratade en massa oxå..*trevligt*

Strax innan kl 10 så gick jag o Alexander över till våran granne istället..
Blev lite kaffe drickande där..
Sen blev det att sitta i solen o prata o lösa korsord =o)

Alexander trivdes oxå bra i skuggan..
Fick gå o hämta Tindra redan kl 1 idag, eftersom Lena skulle iväg..
Lämnade då kvar Alexander o gick iväg.. Skönt att inte behöva släppa med honom =oP

Tindra o dom hade haft en jättebra dag i Rothoffsparken.. Dagbarnvårdarnas dag var det, så då hade varit närmare 30 stycken dagmammor där..
O hattparad hade dom oxå.. så Tindra o jag hade gjort en fin prinsesskrona till henne =o)

Sen gick vi tillbaka till Farre o dom andra som kommit dit oxå.
Blev lunch där då.. spagetthi o köttfärssås blev det..*smaskens*
O så blev det glass till efterrätt.. =o)

Gick hem därifrån till kl 4.. Lekte lite med Tindra o så ville hon kolla på film =o)
Har nyss lagat makaroner o köttbullar åt Tindra.. så nu sitter hon o äter..
Väntar på att Håkan ska komma hem med lite onyttig mat =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Tack så jättemycket! Det kan ta tid att finna motivationen, kanske hittar man den aldrig, kanske måste man tvinga sig till att komma igång, men det går om man vill :)



Din header innehåller bedårande barn, där är en av mina många anledningar till att gå ner i vikt, jag hoppas på att någon gång får lyckan att själv ha barn, med en vikt på 111 kg skulle det förmodligen ha varit svårt att bli gravid samt en jäkla massa risker får både fostret och mig själv, endast på grund av min dåliga hälsa.



Ha de underbart!

2010-06-21 @ 14:07:03
URL: http://bootcampbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0