1 Mars =o)

Börjar med att skriva om helgen..
I lördagskväll var jag ju iväg på fest.. jätte trevligt var det.. kom hem runt 3 på natten =oP
Tråkigt att man behövde sova själv bara =o/

Söndagen vaknade jag runt 10 typ..
Min pappa kom  o hämtade mig vid kl 12 o då åkte vi hem till dom..
Saknade ju mina älskade barn.. men kul att få träffa dom =o)
Dom hade haft det jättebra hos mormor o morfar..
Första gången som Alexander sov borta, men det hade gått jättebra =o)

Fick  mat där oxå.. *smaskens* slapp jag ju laga mat hemma sen.
Till kl 2 så fick vi skjuts hem..

Var bara hemma en kort stund, sen var det dags att gå igen.. Var ju bjudna på Elias barnkalas kl 3.
Så blev en promenad i det hala vädret med våran granne o hennes dotter oxå =o)

Trevligt var det iaf på kalaset.. fika o tårta fick vi.. o mycket pratande oxå..
Vid halv 7 var vi iaf hemma igen.. Blev bara att ge Tindra lite kräm o macka då.. sen la hon sig..
Jag passade på att fixa lite här hemma då.

O till kl 9 så kom äntligen Håkan hem oxå.. *saknade honom* Han hade köpt en massa godis till mig o Tindra =o) *tack tack*
Snällt att tänka på oss..
La oss vid halv 11 redan, båda var jättetrötta..

O Alexander blev 5 månader oxå.. stora killen =o)

Idag så är det redan 1 mars o vilket snöoväder det varit idag,. *usch*
Var med Tindra hos dagmamman en stund på förmiddagen.. En talpedagog var där.. kul att få träffa henne..
Sen var jag hemma vid kl 10 igen.. o då blev det bara att ta det lugnt..
O så lagade jag o Håkan lunch vid halv 12 =o)

Blev sen lugnt på eftermiddagen, innan jag o Alexander var tvugna att gå o hämta Tindra vid kl 3..
Inte plogat någonstans, så jobbigt att köra vagnen.

När jag o Tindra kom hem blev det lite lek o så lagade jag mat..
Tindra la sig vid halv 7 o Alexander vid halv 8..

Nu sitter jag bara här o väntar på att Håkan ska komma hem.. Får se om han kommer snart..

Imorgon finns inga planer..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0