6 månaders kontroll =o)

Redan en ny vecka, o Tisdag idag..
Igår var det bara en lugn hemma dag =o) kan behövas ibland..

Idag så lämnade jag Tindra kl 8 som vanligt. Sen gick jag hem o tog det lugnt.
Till kl 11 så var jag o Alexander hemma hos Sara o hälsade på. Trevligt.. var ju ett tag sen sist.
Drack lite kaffe o satt o pratade..

Efter kl 1 gick vi därifrån o direkt till BVC i Fröslunda..
Alexander som skulle på 6 månaders kontroll. Tänk redan ett halv år är han redan.. tiden bara springer iväg!
Allt var bra iaf.. skönt det..

Gick o handlade lite på ica stenby när vi var klara på BVC.. hade även 2 paket att hämta oxå.
Sen var det bara att gå o hämta Tindra..
En bra dag hade hon haft.. Hade gjort en fin påsk kyckling =oP

Oj kanske dags att ta fram lite påsksaker snart.. äger inte så mycket sånt, men det lilla som man har iaf.. Köpte iaf en påsklilja när jag var i affären. =o)

Hemma så blev det lite lek, innan det blev dags att laga mat.. La sen min prinsessa efter halv 7..
Nu har nyss lill prinsen gått o lagt sig oxå.. Hoppas han kan sova inatt.

För jag fick sova på soffan natten som var, eftersom Alexander hostade en massa, så fick han ligga på ett täcke på golvet o sova på mage istället.. o då hostade han ingenting =o)

Nu väntar jag på att Håkan ska komma hem..
Ska nog ta o fixa lite.. Måste få ett recept av min mamma, så jag kan baka en tårta åt Håkan =oP
 Kankse imorgon eller nått..

Har inga större planer alls imorgon..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0