Längesen igen!

Ja nu är det längesen igen.. Har försökt blogga, men sidan har inte velat publicera något =o(

Vad har hänt sen sist då??


I fredags så var jag till BVC med Alexander.. Han fick 5 månaders sprutorna o så vägde o mätte dom honom oxå.
Han väger 6 kg o är nästan 64 lång.

I lördags blev det en tripp till Kristinehamn o hälsa på syrran med familj =o) Trevligt..
Hon hade ju fyllt år, så vi firade henne =o)

Söndagen gick åt till att åka o handla på Ica Maxi o hälsa på Håkans föräldrar..

I måndags så var Tindra lite hostig, så hon fick vara hemma..
Hade besök av min granne oxå.. Satt o snackade o fikade i över 3 timmar =oP

Igår så åkte jag o Alexander med Sandra till tuna park, babyproffsen o jysk. =o)
Köpte inget, men hade en box från Libero att hämta..
En hel del bra saker var det i den.. bland annat blöjor o våtservetter =o)

Idag är det redan onsdag =oP
Kathrin o Dexter kom över vid 10 o fikade.. =o)
Trevligt med besök..
Efter 12 så hade dom gått.. Har inte gjort så mycket mer..

Snart dags att hämta prinsessan =o)
Sen blir det hem o laga lite mat o leka med Tindra..


Funderar på om man kanske ska ta tag i o börja träna snart..?

Imorgon blir det ner en sväng på stan med Rebecka..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0