Mat med tjejerna =o)

Fredag.. *äntligen*
Började dagen med att lämna Tindra kl 8.. Sen blev det att gå hem o ta det lugnt en liten stund.

Vid tjugo i 11 så träffade jag min mamma vid Nattkröken. Vi tog oss en promenad runt i Nyfors o så.. skönt att vara ute o gå lite..

Strax innan kl 12 så gick jag o Alexander hem till min mormor o morfar o hälsade på.. var ett tag sen sist..
Fikade lite där o satt o pratade =o)

Vid 2 gick jag därifrån o hämatde min prinsessa, innan vi gick hem.
Lekte lite när vi väl kommit hem =o)
Håkan kom hem innan kl 4.

Jag gick iväg strax efter 4.. Madde hämtade upp mig o så blev det ner till stan.
Skulle ju hitta en present åt Sarah.. Blev iaf ett halsband till slut =o)

Strax innan kl 6 så träffade vi Sarah utanför Ming.. Hade ju bokat bord där..
Jätte trevligt  o god mat var det =o)
Längesen vi umgicks alla tre.

Vara klara efter 7 redan.. hade ingen lust att gå hem redan då..
Så vi gick till Grappa o tog oss varsin cider =o)

Vid halv 9 så var jag iaf hemma igen.. Det var iaf en toppen bra kväll =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0