Mitt i veckan =o)

Onsdag idag då. Lämnade Tindra kl 8 hos Lena.
Sen gick jag hem o vilade en stund..
Håkan åkte till jobbet efter kl 11..

Alexander o jag tog det bara lugnt o lekte lite..
Tog oss en promenad till Ica i Fröslunda vid kl 2..
Var tvungen att handla hem lite mjölk o sånt som behövdes.

Sen gick vi o hämtade Tindra.. Sista dagen den här veckan var det.. Så nu är hon långledig =o)
Hon fick en liten påse med godis från Lena.. Så glad hon blev för att hon fick påsk godis..

Vi gick hem o lekte en liten stund bara.. Sen ville hon se på film..
Jag har hunnit med att baka en sockerkaka.. stekt en massa pannkakor tills imorgon =o)
Lagde makaroner o korv.. o diskat..
o nu håller jag på att baka en ananaskaka.. får se hur den blir =oP

Ska snart kolla på "Det okända" annars blir det bara lugnt.. Håkan slutar vid kl 9.

Imorgon så får vi troligtvis besök =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0