Varit o fikat =o)

Onsdag redan.. veckan bara springer iväg =oP

Lämnade Tindra kl 8 imorse.. Skönt med vår väder o att all snö på trottaren nästan har smällt bort..
Gick hem o tog det lugnt en stund o lekte lite med Alexander =o)
Ringde även min hyresvärd, eftersom det var stopp i diskhon..
Han kom o fixade det inom 1 timme.. bra gjort.. o så fick jag även ny förvaringslåda till kylskåpet, eftersom den andra gått sönder.

Till kl 11 så gick jag o Alexander ner till våran granne o fikade. Satt o snackade lite o hade trevligt =o)
Strax innan halv 3 gick vi därifrån o då var det bara att gå o hämta Tindra..
Glad blev hon iaf när jag kom..*kul det*
Hemma så lekte vi lite o så sitter hon o kollar på film nu.

Jag ska ta o fixa lite med städning nu =oP

Annars ikväll blir det lugnt.. Ska bara titta på "Det okända".

Imorgon har jag fullt upp hela dagen. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0