Mors dag =o)

Ja idag är det ju mors dag.. jag o barnen har varit vakna sen efter kl 6 imorse..
Så hoppas man kanske hinner vila en liten stund på dagen =oP

Jag har fått världens bästa mors dag present.. Håkan o barnen köpte digitalkameran igår som jag ville ha.. *tusen tack*
Så himla snällt av honom =o)
Så nu kan jag börja ta en massa kort igen..

Idag så blir det att åka till Ica maxi o handla.. o sen blir det att åka o fira Håkans mamma.
Min mamma ska vi fira en annan dag istället.. Hon kände sig inte riktigt bra.. o vi vill ju inte bli sjuka =oP

Ska snart ta o gå ut till lekparken med barnen o så ska Tindra få cykla lite.. =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Fan vilken schyst snubbe du har ;-) som ger dig en ny kamera.

Nu hoppas jag ju att du också kan lägga in lite bilder på er vad ni gör om dagarna :-)

Det är ju roligt och följa en blogg som bjuder på bilder. så tänk på saken annars skicka kameran till mig för här kommer den till användning tro mej

Kram

2010-06-01 @ 21:40:50
URL: http://mamma tingeling.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0