Ny vecka =o)

Oj vad dålig jag har varit o bloggat...
Har faktsikt inte hänt så mycket i helgen..

Lördag vid kl 9 på morgen så gick jag o barnen ut till lekparken, tog oss sen vidare till en annan lekpark oxå.
Lite blåsigt o kallt var det ute, så vi gick in vid kl 12 igen..

Sen hemma så blev det en städdag bara =oP

Söndagen tillbringade vi förmiddagen  med Sara o barnen o även Jenny o hennes son =o)
Fikade lite o så gick vi till Fröslunda på en liten loppis.. Hittade en pippi film åt Tindra för 5 kr..

Var hemma vid kl 1.. Då åkte vi till o åt slagsta glass..
Sen blev det bara att handla lite..
Sen hem o åt lite o på kvällen åkte vi hem till Håkans föräldrar o hälsade på.


Måndag idag o ny vecka..
Idag lämnade jag Tindra kl 8.
Gick sen hem o lekte med Alexander.
Håkan åke till jobbet vid kl 11.

La Alexander efter 11 o så la jag mig oxå o vilade en stund..
Vaknade strax efter kl 1 igen =o)

Gick ut i regnet o hämtade Tindra efter halv 3.
Hon hade haft en bra dag.

Hemma så blev det att baka en rulltårta o Tindra kollade på Pippi.
Till kvart i 4 så kom min granne över o fikade... *trevligt*
Satt o pratade o så spelade Tindra memorey med henne =o)

Efter halv 6 gick hon härifrån.. Trevligt med besök iaf =o)
Då var det bara att börja med maten.. Pasta o köttbullar blev det..

La sen Tindra innan kl 7, när vi hade ätit..
O så la jag Alexander innan kl 8.

Så mina barn sover sen länge =oP
Själv har man inte gjort så himla mycket mer.. Bara hunnit duschat o kollat lite på tv.
Väntar på att Håkan ska komma hem oxå.. 22:00 slutar han.

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på =oP

Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

Nee...jag bara testar på så jag får lite mer vana. Viljan för körkort finns inte där, men kanske kommer om jag testar på o köra lite :o)

2010-05-11 @ 06:40:39
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0