Till stan =o)

Onsdag o dagen började med att jag o Tindra gick vid kvart i 8 hemifrån..
Tog o gick till Konsum o handlade lite mjölk o bröd.
Sen lämnade jag henne hos Lena, direkt efter att vi hade handlat.

Gick hem o lämnade sakerna o hämtade Alexander o så knallade vi iväg på en promenad.
Fint väder var det iaf.

Gick hem till min mamma o hälsade på, eftersom att hon var ledig.
Blev lite fika där o så lite yoghurt till lunch.
Alexander passade på att åla sig runt i hela lägenheten..

Glömde ju att skriva igår att han kröp för första gången oxå.. =o)
Inte så mycket än, men det lär ju komma mer snart.
Även att han för några dagar sen även försöker att sätta sig upp själv oxå =o)
o snart kan han det.
Han ställer sig oxå med händerna o fötterna i golvet o lyfter upp sig själv typ.. ser lite galet ut,om han skulle tappa balansen.

Vid tio i 1 så gick vi ner till stan.. gick o kollade lite o hanldade korv på ica..
Sen gick mamma på läkarbesök.. Hon var klar vid 2, så då sällskapade vi en liten bit på vägen =o)

Hämtade hem min prinsessa o så gick vi hem o lagade mat..
La sen Tindra vid halv 7..

Strax efter det somnade hon o då kom Farre över o drack kaffe o snackade lite.. *trevligt*
Vid halv 9 gick hon..
Håkan kom hem vid kl 9.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0