Tuna park o lekparken =o)

Igår när jag hade hämtat Tindra så blev det fika ute i lekparken med våran granne o hennes kompis o barn..
Jätte trevligt var det.. satt o snackade en massa..
Var inte inne fören vid halv 6 typ =oP

Idag lämnade jag Tindra kvart över 8 o sen gick jag till min granne dirkekt o drack kaffe.. Alexander härjade för fullt där.. låg o bankade på hamsterns bur, så att den blev rädd..

Sen vid halv 10 så tog vi oss en promenad till Tuna park genom kronskogen.. nära o bra är det =o)
Gick där o spanade lite o så blev det en kaffepaus oxå =oP
Gick sen även till Plantagen o Coop forum.. Hanlade lite mat för kvällen.

Klart att det hade kommit regn när vi var inne på Coop. Regnade lite när vi även skulle gå hem vid kl 1.. men det gav sig ganska fort.. *Jippi*

Gick o hämtade Tindra direkt på vägen hem.. o så blev det direkt till lekparken med Jenny o Samuel.
Även Farre (grannen) följde med.. Hon fixade kaffe o kakor.. Så snällt så.. *tack*
Även Sara o barnen kom dit.
Barnen lekte en massa.. =o)

Innan kl 4 hade sara o dom gått.. Bara jag o Jenny kvar. trevligt att sitta o prata lite, bara vi för en gångs skull =o)
Kom inte in fören vid tjugo över 5..

Då var det bara att laga mat.. ris o korvstroganoff blev det..*smaskens*
Sen vid kvart i 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på-
Blev lite fika o så lekte dom ju med barnen oxå =o)
Tack för besöket.

Nu blir det bara att kolla lite tv.. Lyxfällan snart.

Imorgon så kommer Sandra över på förmiddagen.. ska bli kul =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0