Alla helgonadagen..Barnloppan =o)

Började dagen med att jag gick ut redan efter halv 9..
Träffade Sara, Märit, Cizzi o Fredrik borta vid parken..
Vi gick in på barnloppan,..

Jösses vad folk det var o massa fynd blev det oxå.. =o)
Köpte termobyxor o vinterjacka åt Tindra för 50 kr o en jättefin rosa klänning till henne för 30kr..
Även ett pussel om hon ska få i julklapp..

Alexander fick oxå lite kläder några tröjor o 2 skjortor.. =o)

Hade tänkt gå hem, men möte på Jossa o hennes familj, som frågade om jag ville ha skjuts hem.. tack så mycket.. så snällt =o)

Hemma efter 11 iaf.. Gav Alexander mat då..
Sen knallade vi ut o träffade Tindras kompis Nellie o hennes mamma..
Vi gick en promenad till Vilst o matade änderna..
O så tog vi oss en promenad runt vilsta oxå..
Barnen hade kul iaf =o)

Sen fortsatte jag o barnen hem till min mormor o morfar vid halv 2..
Längesen vi var där, så trevligt att hälsa på dom..
Fikade lite där o satt o pratade..

Vid kl 3 knallade vi hemåt..
Åkte direkt till affären med Håkan då.
Handlade lite fika o lördagsgodis åt Tindra.

Hem o åt lite mat..
Sen kom Cizzi, Fredrik, Filip o Oscar på besök..
Dom skulle ju fira mig.. fick ett presentkort på HM 200kr.. Tack så mycket =o)

Tindra o Filip lekte en massa o så fikade vi oxå..
Efter kl 7 så skulle dom åka iväg.. Dom skulle ut till St Eskils kyrkogård o tända ljus.. o då passade jag på att följa med dom =o)
Så himla fint det var. så mycket ljus tända..

Resten av kvällen blev iaf lugn..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0