Äntligen jobb igen =o)

Imorse gick vi upp innan kl 7.. Åt lute frukost o fixade oss iordning..
Vid halv 8 ringde dom o kollade om jag kunde jobba.. =o)

Så bara iväg o lämna barnen hos dagmamman kl 8 o sen ta bussen ut till Mesta förskola =o)
Började halv 9 o slutade 4..
En bra dag blev det inomhus.. skönt att man slapp gå ut i regnet =oP

Hämtade sen mina små älsklingar när jag slutat jobba..
Glada blev dom att se mig o bra hade dom haft.. =o)

O fotografierna hade kommit oxå.. så då fick jag med mig dom hem oxå.. Gud vad fina bilderna var =o)

Hemma så blev det lite lek med barnen o sen kom Håkan oxå hem, så då blev det att äta.
Nu sover dom små o jag ska gå o ta mig en dusch..
Sen blir det snart att sova oxå =oP

Barnen lämnas kl 7 imorgon.. o jag börjar kl 8..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Skönt att du jobbar igen o att alla är friska o krya :) Nyfiken på fotona, du får scanna o lägga upp dem här, eller ta kort på dem utan blixt :)

2010-11-15 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0