Blåsigt...

Ja usch vilket blåsigt väder vi har fått.. med riktigt kalla vindar oxå =o/
Hoppas det försvunnit imorgon..

Lämnade små trollen hos dagmamman vid kvart i 7 imorse.. jösses vad halt det var att gå =o/
Tog sen bussen till stenby.. tur man har busskort nu..

Slutade strax innan 4 o hämtade barnen..
Hem o lagade mat då.. Pyttipanna idag =o)
Passade även på att skala potatisen som vi ska ha imorgon.. slipper jag göra det då =oP
Tindra passade på att bada undertiden..

La dom sen innan halv 7.. o dom somnade direkt =o)
Jag passade på att ta mig ett varmt bad då o se hängde jag upp tvätten..

Nu blir det bara lugnt här..
Dags att lägga sig om ett tag,  så man orkar upp..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0