Helgen slut.. dags för jobb =o)

Ja helgen gick jättefort.. som vanligt =o(

Imorse var man tvungen att gå upp efter halv 6 redan..
Bara att väcka barnen efter kl 6 o klä dom..

Sen lämnades dom hos dagmamman halv 7..
Tidigt, men tyvärr inget att göra åt =o/

Jag knallade sen till stenby..
Ska ju jobba till på torsdag på Smaragdgångens förskola..
Skönt att man blir där i några dagar =o)
Så 7:15- 16 varje dag..

Har varit en lugn dag..
När jag slutade tog jag bussen hem.. var så kallt ute..
Blåste o snöade..

Hämtade mina små älsklingar..
Dom hade haft en bra dag =o)
Skönt att dom trivs hos dagmamman..

Hemma så blev det att ta det lugnt en liten stund,.. innan det var dags att börja med maten.. Köttfärspaj blev det idag..

Vid tio i 7 kom mina föräldrar över..
Dom hade köpt ett busskort till mig.. =o) så betalde bara 500 för det..

Så nu kan man åka lite mer buss..
Barnen hann oxå träffa mormor o morfar.
Det tyckte dom var kul..

Men vid kvart över 7 gick dom igen o då fick barnen lägga sig..

Dags att snart sova snart så man orkar upp igen =oP

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0