Tisdag =o)

Grattis Rebecka på födelsedagen =o)

Barnen lämnades hos dagmamman kl 7..
Sen var det bara för mig att knalla till jobbet..usch avd halt det var ute o kyligt oxå för den delen =oP

Var till Sundbyvägens förskola idag..
En lugn dag blev det där..

Slutade kl 16 o då var det bara att knalla o hämta barnen..
Ute var dom när jag kom, usch vad kallt =o/
Men en bra dag hade dom haft..

Vi gick hem o lekte en liten stund, innan det var dags att börja med maten =o)
Hemmagjort potatismos o egna gjorde pannbiffar oxå.. *smaskens*
Tur att man har en sån duktig älskling som lagar så god mat åt oss =o)

Barnen gick o la sig efter maten.. O dom somnade direkt..
Nu blir det snart dags att diska bort disken o sen sova =oP

Imorgon jobbar jag oxå o resten av veckan med..*JIPPI* =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0