Tisdag, onsdag, torsdag o Fredag =o)

Har inte hänt allt för mycket..
Barnen var hemma med mig på tisdagen oxå..
o massa snöade då oxå..
Så vi höll oss inne o pysslade lite =o)

Tindra fick iaf vara hos dagmamman onsdag, torsdag o fredag =o) Det var hon glad för..
Alexander blev hemma med mig hela veckan.. han hostar o är snuvig..

Onsdagen blev bara lugn.. vi fick besök av Sandra o Gina på förmiddagen =o)

Torsdagen gick vi ner till stan med Farre.. Fixade lite ärenden på arbetsförmedlingen o tog oss en fika oxå =o) *trevligt*

Sen var det bara att hämta Tindra efter det..

På kvällen så var barnen hos mina föräldrar..
Jag var bjuden på ljusparty =o)

Fredag gjorde vi inte allt för mycket medans Tindra var hos dagmamman..
Tog o  vilade i nån timme =oP
O så blev det att dammsuga oxå.. o tvätta lite..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0