Uppdatering =o)

Oj nu var det längesen igen.. Men det har varit fullt upp med jobb o så =o)

Söndag börjar jag med..
Var nere på stan med familjen vid kl 12 o fikade med en vän som var i stan =o) o så gick vi o tittade lite i affärer.
Trevligt att ses var det..  =o)

Måndag..
Inget jobb, så barnen var hemma med mig..
Vi gick över till Sara o barnen o hälsade på vid kl 10..
Så Tindra lekte med sin kompis..

Vid kl 3 var vi hemma igen..
Då blev det lugnt..

Tisdag..
Lämnade barnen kl 7 hos dagmamman.. sen blev det att ta bussen till Slagsta..
Flöjtvägens förskola jobbade jag på =o)

Sen blev det en snabbsväng förbi en vän o sen hämta barnen..=o)


Onsdag..
Barnen länmnades halv 7 på morgonen..
Bara för mig att ta bussen sen ut till Slagsta..
Norrvallavägens förskola.. 7:15-16 =o)

O där ska jag vara resten av veckan med =o)

Hämtade barnen vid kl 5. dom hade haft det bra..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0