Äntligen fredag =o)

Ja äntligen Fredag.. 22:a Oktober är det idag.. o jag börjar med att gratulera min pappa som fyller år idag =o) Stort Grattis. =o)

Drt hade ju kommit snö oxå.. Det gillade Tindra =o)
Hahha hon trodde att hon skulle få åka pulka med =oP

Jag o barnen satt o pysslade lite på morgonen.. Målade kottar som vi hade plockat igår..
O så limmade vi dit dom på ett papper o så ritade Tindra en teckning.. så en fin tavla blev det när vi satt ihop allt =o)
O den skulle såklart mormor o morfar få i present =o)

Lämnade barnen till halv 11 hos dagmamman.. sen gick jag iväg o jobbade på Sundbyvägens fsk..
En lugn eftermiddag blev det..
Slutade kl 3, så då knallade jag o hämtade barnen.

Dom hade haft det bra..
Vi gick hem o lekte lite =o)

Åkte iväg efter kl 5.. Åkte o handlade lite.. o sen blev det att handla present till mina föräldrar som fyllt år..
En ljuslykta o en blomma =oP

Till kl 6 var vi bjudna hem till dom..
Bjöds på smörgåstårta..*smaskens* o sen blev det vanlig tårta oxå.. *gott* =o)
Min farmor var oxå där..

Alexander lärde sig idag att klättra upp på Tindras lilla stol o sätta sig alldeles själv.. *duktig* =o)

Var hemma igen vid halv 9.. bara lägga barnen o sen ta det lugnt..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0