Fyller år =o)

Japp 17 Oktober o jag blir 1 år äldre idag =oP Känns faktiskt ingen skillnad..

Förmiddagen spenderades av att baka sockerkaka, rulltårta o tårta =o)

Till kl 1 så kom gästerna.. Mina föräldrar, min farmor, Micke, Lena  o Emma.. Andy o Anna oxå..
Fikade lite o så blev det paket öppning =o)

*Fick 4 trisslotter av mina älsklingar..
*Ett blockljus, skraplotter o pengar av mina föräldrar.
*Pengar o en trisslott av farmor
*pengar från min mormor o morfar oxå.
*En fin ljushållare av Micke o Lena.
* 200 kr i presentkort på systembolaget av Andy o Anna,

Tack allihopa för allt =o)
Vid kl 3 hade alla gått hem..
Då var det bara att fixa maten o äta..

Åkte ut till Håkans föräldrar vid halv 6 o fikade lite.. =o)

Hemma igen efter 7.. bara att lägga barnen o ta det lugnt..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0