Inskolningsdag 4 o träffat vänner =o)

Måndag igen.. o idag fortsatte Alexanders inskolning..
Blev en promenad till Vilsta med dom o matade änderna.. Alexander åt brödbitarna istället för att ge till fåglarna =oP
O sen gick vi till en lekpark..

Det tyckte Alexander om.. Han lekte i sandlådan o gungade på en gungbrädda =o)

Efter halv 11 så gick jag o barnen hem igen..
Åt lite lunch då o sen kollade Tindra på film..
Alexander härjade runt o ville inte alls sova =oP

Lekte sen med barnen, innan vi åt mellis vid halv 3..
Gick sen till Lidl o handlade smör..
Efter kl 3 så träffade vi Sara o barnen..
Gick till Nyckelpige lekparken..

Jenny o hennes son kom oxå dit =o)
Barnen hade kul o lekte.. Vi vuxna satt o pratade..
Men blev lite kyligt att sitta ute =o/
Men så kul att ses iaf =o)

Så vid kl 5 gick vi hem..
Tindra fick ta sig ett bad då.. o jag passade på att fixa iordning maten =o)

Håkan kom hem efter kl 6.. o då var maten nästan klar oxå..

Nu sover iaf mina små huliganer..
Kvällen blir lugn.. ska kolla på "Det okända" kl 8.

Nu ska jag passa på att ta mig ett varmt bad =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0