Inskolningsdag 5.. =o)

Japp inskolningsdag 5.. o imorse lämnade jag dom strax efter kl 8.. Inget gråt alls =o)
Sen gick jag hem o tog det lugnt i över 1 timme..
Strax innan halv 10 så gick jag o hämtade min prins..

Dom var på Lagersbergsskolans bibliotek.. o han gick runt bland bokboxarna =oP
Vi gick hem o fixade lite.. o sen hämtade jag Tindra efter halv 11..

Vi knallade hem till Michis o hälsade på vid 11.. Fin lägenhet hade dom flyttat till oxå =o)
Drack lite kaffe o satt o pratade..

Gick hem vid kvart över 12..
Tindra kollade på film när vi kom hem o Alexander somnade i 1 timme =o)

Vid kl 3 så träffade vi Sara o barnen.. vi gick till en lekpark..
Barnen lekte så bra..
Jenny o Samuel kom oxå dit =o)

Var hemma efter halv 6 igen...
Då hade Håkan börjat med maten, så det var bara att äta direkt =o)

La barnen vid kl 7..
Nu är det snart dags att lägga sig..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0