Inskolningsdag 8.. sista dagen =o)

Japp fredag idag.. o sista inskolningsdagen för Alexander =o)
8:00 lämnade jag barnen o sen gick jag hem o tog det lugnt en stund..

Knallade ner en sväng till stan vid halv 10..
Köpte en ny body med barbapappa motiv på o ett par vantar åt Alexander..
Tindra fick en nyckelring med Hello kitty =o)

Köpte även dop presenter åt Oscar.. *mosters sötis*
Blev en dress med musse pigg på, en doptavla i trä o ett litet gosedjur =o)
Köpte även en snygg tröja åt Håkan.. o nagellack åt mig =oP

Var hemma igen vid halv 1.. gjorde inte så mycket då..
Dags att hämta mina små troll hos dagmamman halv 2..

Dagen hade varit jättebra.. Alexander hade ätit där för första gången.. fiskpinnar o potatismos.. det tyckte han om =o)
O så hade han sovit i 40 minuter oxå...

Vi gick hem o passade på att busa lite..
Kvällen blev bara lugn..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0