Inskolningsdag .. köpt bilbarnstol=o)

Lämnade barnen kl 8 imorse.. Gick hem städade lite o blev även att byta sängkläder =o)

Hann ta det lite lugnt oxå.. Hämtade dom igen vid kvart över 11..
En bra dag hade det varit.. men tråkigt regnväder hela dagen =o/

Vi gick hem o åt lite lunch.. o sen la jag Alexander.. Han sov i 1 timme =o)

Tindra o jag passade på att titta på scooby doo =o)

Strax innan kl 4 så kom min pappa o hämtade oss.. Så åkte vi hem till dom..
Fikade lite där.. Vid kl 5 skjutsade han mig till den som jag hade köpt bilbarnstolen av..
As fin var den.. Såg faktiskt bättre ut i verkligheten än på kortet =o)
Så det var ett bra fynd för 1000 kr =o)

Sen vidare till Coop forum..Då gick jag in o handlade lite o sen åkte vi hem..
Lagade lite mat o så kom Håkan hem oxå..

Käkade o sen la jag barnen =o)

Imorgon är sista inskolningsdagen.. *Jippi*
Då kan man börja jobba nästa vecka =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0