Jobbat i skola =o)

Japp imorse lämnade jag barnen innan halv 8 hos Lena.
Sen tog jag bussen ut till Mesta skola.

Började kl 8.. Fick vara själv med med barnen på fritidsavdelnignen som hade fri lek..  =o)
Slutade kl 2 o tog bussen o hämtade mina små troll =o)

Dom hade haft det bra =o)
Nallens dag var det idag ju.. så dom hade fått varsin ritad nalle, som dom hade målat.. Jättefina var dom =o)
Vi gick till Lidl o handlade lite.. o sen hem..

Lekte lite här hemma med barnen o tog o tvättade en maskin oxå..
Sen dags för matlagning.. korvsoppa blev det idag.. det tycker barnen om.. eller mest Tindra iaf =o)
När vi ätit så blev det att diska lite o sen la jag barnen vid kvart över 6..
Så trötta dom var =oP

Jag passade på att baka en sockerkaka o plocka undan lite..
Hänga upp tvätten har jag precis oxå gjort.. Nu är det mysigt här hemma, med alla värmeljusen =o)
Nu blir det lugnt, innan sängen väntar..
Får se när Håkan kommer hem...

Undra vad man ska göra imorgon.. hoppas på jobb =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0