Jobbat =o)

Börjar med att gratulera barnens kusin Sandra som fyller 20 år idag. =o)
GRATTIS till dig!

O även ett grattis i efterskott till min mamma som fyllde år i måndags.. Grattis =o)


Onsdag redan.. Lämnade barnen halv 9..
Gick sen hem o tog det lugnt en stund..

vid halv 12 knallade jag iväg.. Skulle ju iväg o jobba på Tunavallens förskola.. *Jippi*
Skönt att vara tillbaka o jobba igen..
12- 16 var det ju bara, men bättre än ingenting iaf =oP

Gick sen o hämtade mina små huliganer när jag slutat, så en lång dag blev det för barnen idag, men dom led inte av det iaf =o)

Tindra hade tyckt att det var så kul att få äta mellis där igen =o)
Alexander hade oxå haft det bra..

Vi gick hem.. Tindra kollade på film då o  Alexander lekte lite..
En annan var ju tvungen att börja laga mat =o/

Potatismos o korv blev det idag.. Tyckte barnen om..
La dom sen vid halv 7.. o dom somnade direkt..

Har diskat lite nu o passat på att baka en sockerkaka oxå.. så älsklingen har något att äta när han kommer från jobbet snart =o)

Imorgon ska jag oxå jobba.. 12:30 -16..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0