Lämning 6:30...

Fredag idag.. o imorse lämnades barnen 6:30 hos Lena..
Tog sen bussen ut till Hällby.. Började halv 8, men kom dit 10 minuter innan =o)

Dagen blev ganska lugn.. var ute i det kyliga vädret..
Slutade kl 1.. Bussen mot dagmamman blev det då..

Hämtade mina underbara sötisar då.. o  Tindra var jätte hängig o varm =o(
Så hem o kollade tempen på henne.. 38,3..

Gav henne alvedon men efter en liten stund spydde hon lite.. o såklart i sängen.. så bara att byta sängkläder o börja tvätta..
Vet inte om det var alvedonen som gjorde att hon spydde lite? för sen har det inte blivit något mer o hon åt en hel macka nu ikväll oxå..
Badade Alexander medans Tindra satt o åt..

La sen barnen vid halv 7.. o gav Tindra alvedon igen.. o hon somnade direkt.. även Alexander somnade direkt.
Hoppas min prinsessa mår bra imorgon =o)

Har inte gjort allt för mycket mer.. ska snart sova tror jag..har ju varit vaken sen halv 6 imorse =oP
 måste hänga tvätt först bara,..

Håkan såg jag snabbt imorse bara.. sen har han jobbat.. efter jobbet åkte han hem till sin brorsa direkt.. dom skulle visst umgås ikväll..

Så finns inte mycket här att göra...

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0