Långt iväg =oP

Ja imorse fick jag veta att jag skulle jobba ute på kjula förskola..

Så gick o lämna barnen strax innan 8 o sen blev det en promenad ner till torget..
På bussen o sen åkte man vidare..

Hittade iaf till slut vart jag skulle.. Var ett bra ställe.. men hoppas man slipper åka så långt i fortsättningen..
9- 14 jobbade jag..
o ingen buss gick hem då heller.. skulle inte gå en fören vid tio i tre.. jösses, sämsta tiderna..

men som tur var, så var det en som hämtade ett barn när jag slutade, så jag fick åka med dom ..
Tur att dom bodde i stan o tusen tack att jag fick åka med..
Slapp jag vänta på bussen..

Blev avsläppt vid dagmamman, så jag kunde hämta mina små troll..
Dom hade haft en bra dag.. Ätit bra o Alexander hade sovit i 1 timme.. =o)

Vi tog oss en liten promenad runt vid vårat kvarter.. Hittade lite kottar som vi tog med oss in o en sten..
Tänkte passa på o pyssla med Tindra någon dag =o)

Kvällen här hemma blev lugn.. Ätit gott o barnen somnade innan kl 7..

Nu ska jag oxå sova.. så jag orkar jobba imorgon =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0