Loppis =o)

Lördag idag o uppe med tuppen var man =oP

Åkte med Linda o Marre på loppis vid kl 9.
Var ju barnloppis ute vid volvo (brunnsta värdshus)
Hittade iaf lite kläder åt barnen o en leksak åt Alexander.

Var hemma igen efter halv 12.
Blev att baka en tårta då o fixa iordning..

Kl 1 så kom Sarah o Madde.. Sen kom Kathrin, Nova o Dexter..  o så Sandra..
Alla kom för o fira Alexander.. =o)
Fikade lite o satt o pratade.. Tindra o Nova lekte så bra..

Paket fick Alexander oxå.
Av Kathrin fick han ett tåg..
Av Sandra.. en bil o presentkor på HM..
Av Sarah o Madde.. fick han en figur.. Igglepiggle,,, som sjunger o pratar..Den tyckte han mycket om =o)
Tack så mycket för alla fina paket..

Innan halv 4 så hade alla gått hem..
La Alexander då, så han fick vila lite.. han sov till halv 5..

Håkan stack iväg efter kl 5..
Så jag o barnen lekte lite  o så åt vi mat..

La barnen vid halv 7..
Sen blev jag sittandes i telefon med en vän i nästan 2 timmar =oP
Haahha mycket att  prata om.. =o)

Nu är det sängdags.. så får vi se vad morgondagen har att erbjuda =o)
Får se när min älskling tänker komma hem oxå..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0