Lördag =o)

Började dagen med att gå upp vid halv 8..

Åt frukost, kollade barnprogram o fixade oss iordning..
Vid kl 10 så knallad jag o barnen ut..

Gick till Rothoffsparken.. Tindra lekte lite o Alexander gungade.. En liten stund..
Sen gick vi till stan o kollade runt lite..

Träffade Håkan efter halv 1 o då tog vi oss en fika =o)
Åkte sen till babyproffsen o fixade Alexanders nya bilbarnstol..
Så nu sitter han bra =o)

Åkte sen vidare till Coop forum o handlade mat för veckan..
Sen hem o tog det lugnt o lite lek med barnen.. =o)

Diskade lite, Tindra badade.. o sen åt vi mat..

La barnen vid kl 7.. o dom somnade direkt..

Håkan är iväg ikväll..jag har bara tagit mig ett varmt bad o en cider =o)

 Nu ska jag snart sova.. vet ju aldrig när mina huliganer vaknar =oP

Imorgon ska vi på dop.

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0