Måndag o jobb =o)

Redan måndag..

Lämnade barnen efter kl 8 o så var det bara för mig att gå iväg..
Skulle ju jobba på Tunavallensförskola idag.. 8:30- 16..

Blev ute hela förmiddagen o även halva eftermiddagen =o)
Tur att det inte var så kallt ute =oP

Hämtade sen mina barn när jag slutat.. En bra dag hade dom haft..
Vi gick hem o lekte en liten stund..

Sen var det dags att laga mat o äta..
Diskade efter maten, medans barnen lekte lite o efter det var det bara att ta på dom pyjamas o lägga dom =o)

Så nu sover mina små troll..
Blir lugnt här nu.. har tänt en massa värmeljus o ska kolla på "Det okända" kl 8..

Imorgon ska jag oxå jobba.. *jippi* =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0