Snart Fredag =o)

Tordag idag då.. o imorse lämnade jag barnen hos Anki innan kl 8..
Tog sen bussen till Skogstorp, där det blev att jobba idag..
Halv 9 till kvart över 3 blev det.. =o)

Hämtade  sen barnen när jag slutat.
Ute o lekte var dom..

Vi gick hem tog o tvättade 1 maskin. o lekte lite o jag o Tindra provade blåspennor för första gången.. Kul var det iaf =o)
Hängde sen tvätt o tog o tvättade en maskin till =oP
Sen var det bara att värma resterna från igår.. skönt att slippa laga mat =o)

Barnen la sig vid halv 7.. =o)
Tog mig en dusch då o så var det bara att hänga mer tvätt igen.

Nu är det lugnt här bara.. får se om Håkan kommer hem snart =o)

Imorgon ska jag på möte med arbetsförmedlingen =o/

O barnen ska sova hos mormor o morfar tills på lördag..
Jag ska ut o äta med Sarah o Madde på kvällen =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0