Söndag =o)

Idag gick jag o barnen ut till lekparken o träffade Kristina o Nellie..
Barnen lekte lite medans vi vuxna pratade lite =o)'

Var kyligt ute =o/ Så efter 1 timme ville vi gå in..
Tindra fick följa med dom hem till sig.
Jag o Alexander gick hem..

Åkte iväg med Håkan till babyproffsen o skulle fixa Alexanders nya bilbarnstol..
Men tyvärr fattades det en sak =o/ kostar 300 o köpa en ny sån..
Så då ringde jag henne som jag köpt stolen av.. o så gjorde vi upp att jag skulle få tillbaka 300 kr.. så 700 fick jag stolen för..

Tog oss en fika på stan.. =o)

Sen tillbaka till babyproffsen igen o beställde stödben.. så det kommer om 1, 2 veckor typ..
Vidare sen till Ica Maxi o handlade..

Hemma igen vid halv 3.. Fixade lite då..
Sen gick jag o hämtade Tindra till kl 3..

Hon hade haft det jättebra hos Nellie.. o ätit lunch hade hon oxå gjort =o)

Hem o käkade lite o sen åkte vi ut till Håkans föräldrar o hälsade på.. Micke o Lena kom oxå dit =o)
Fikade lite där..

Alexander var inte alls på topp.. jättehängig =o(
Så hemma vid 7.. tog tempen på honom.. 39.4..
Så bara att ge alvedon o  lägga honom..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0