Tisdag =o)

Japp Tisdag idag.. o äntligen dags för barnen att gå till dagmamman..
Så halv 9 lämnade jag dom o sen knallade jag hem till min mamma o hälsade på =o)

Satt där o pratade lite o så gick vi ut på en liten promenad.. men var så kallt ute, så det blev bara en 30 minuters promenad =oP
Hem o åt lite lunch där.. =o)

Sen gick vi till rödakorset o kollade om vi kunde göra något fynd,, men icke..
Hem sen till mamma igen en liten stund..

Innan kl 1 gick jag därifrån.. Gick o hämtade mina barn till halv 2..
En bra dag hade dom haft.. =o)
Alexander hade ätit 2 portioner med potatismos o fiskbullar o tomat =o)
Han hade även sovit i 45 min..

Vi gick hem o lekte lite o kollade på Scooby doo.. Tvättade även en maskin oxå.
Sen blev det matlagning.. o så var det dags att lägga barnen efter halv 7..
Dom somnade direkt =o)

Jag har hunnit med att diska o tagit mig ett varmt bad.. Nu ska jag ta o namnmärka lite av Alexanders kläder, som han ska ha hos Lena..

Får se om min älskling snart kommer hem oxå =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0