Tisdag..

Träffade Sofia vid kl 9 imorse.. Vi tog oss en promenad till Ica Stenby..
Jag hade ett paket o hämta.
sen gick vi o lämnade barnen vid kl 10 på lagersbergs biblioteket.. Dagmammorna var där.

Tindra o Alexander fick vara hos Anki idag, eftersom Lena var ledig.
Jag gick hem o fixa lite snabbt, innan jag gick iväg o jobbade.

Var på Rademachergatans förskola idag..

Gick sen o hämtade barnen när jag slutat.. Dom hade haft det bra =o)

När vi kom hem så blev det bara att börja med amten dirket.. köttfärspaj blev det idag..
Barnen la sig vid halv 7.,. o somnade direkt.

Nu ska jag snart ta mig ett varmt bad o tända lite värmeljus =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0