Träffat Jossa =o)

Imorse var det iaf bättre med min prinsessa =o)
Tittade lite på barnprogram o lekte med Alexander..

Vid halv 12 så åkte hela familjen ner till stan.. =o)
Håkan o Tindra gick o åt på mc donalds..
O sen skulle dom köpa present åt mig =o)

Jag o Alexander gick o träffade Jossa kl 12.. vi gick till Hurtigs o drack kaffe.
Fick en present av jossa oxå.. 4 stycken koppar o ett litet kakfat i porslin.. =o) *Jättefint*
Tack vännen =o)
Tindra o Håkan kom oxå efter en stund o gjorde oss sällskap..
O Tindra fick en målarbok o kritor av Jossa.. Tack =o)

Åkte sen vid halv 2 till Ica Maxi o handlade..
Sen hem o lekte lite med barnen..
Fikade sen lite o så fick jag öppna presenter redan idag..
Håkan o barnen hade köpt en parfym o ett jättefint ljusfat till mig.. Tusen tack min underbara familj =o)
 O så blev det lite vila en stund =oP

Åt sen Nacho tallrik här hemma vid kl 6..
Sen var det bara att lägga barnen vid kl 7..

Håkan skickade jag iväg ut med vänner nu ikväll.. så får se när han kommer hem.
Nu är det snart sovdags..

Imorgon blir det ju kalas här.. släkten som kommer..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer
Postat av: Dessi

Va snällt att du fick öppna presenter en dag för tidigt :)

2010-10-18 @ 06:57:49
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0