Ut med tjejerna =o)

Fredag idag =o)
Inget jobb, men ett möte med af skulle jag på kl 11..
Tyvärr blev det missförstånd på vilken våning jag skulle möta en handläggare.. så efter kvart frågade jag..
o då visade hon mig till tredje våning.. träffade bara henne snabbt o hon skulle boka en ny tid..

Gick sen o shoppade ett par nya jeans på Gina 199 kr =o)
Sen hämtade jag barnen hos Anki vid halv 1.

Sen hem o packade barnens väskor, dom skulle ju sova hos mormor o morfar..
Dammsög sen lägenheten innan vi knallade iväg.

Till kl 4 kom vi dit.. Blev där en liten stund..
Sen gick jag över till Sarah o drack en cider =o)
Innan vi skulle iväg ut o äta.. 

Vi mötte Madde utanför Tapas där vi skulle äta kl 6..
Trevligt var det  o god mat..
Vi gick sen vidare till Grappa o drack lite cider..
Skönt att komma ut lite.. Får bli snart igen,. =o)

Var hemma redan vid 10 igen,, =oP
Resten av kvällen blev lugn..

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0