Alexander firas av vänner =o)

Ja onsdag då..
Strax efter kl 8 lämnade jag Tindra.
LeMan mötte upp oss där.
 o så knallade hon, jag o Alexander hem till  Dessi..

Kom dit efter kl 9.. Michelle var oxå hemma..
Barnen lekte lite o så fikade vi.. kakor o tårta blev det =o)
Jätte trevligt var det...

Firade Michelle o Alexander..  Han fick 2 fina tröjor...Tack för presenterna Alexander fick.. Jättefina var dom =o)

Vid 12 knallade vi hemåt igen..
Tog ungefär en timme att gå..

Hem o tog det lugnt en stund, innan det var dags att hämta Tindra.

En bra dag hade hon haft.. Dom hade varit i skogen o kokat eget blåbärs te =o)
Det tyckte Tindra om jätte mycket..

Hemma så ville Tindra se film o jag passade på att fixa i Alexanders byrå..
La in alla hans kläder i 74 /80 där..
86 ska jag ta o lägga in i garderoben..


Alexander tar en paus på golvet..



Tindra när hon var nästan 11 månader.


Allt för mig!

Kram


Kommentarer
Postat av: Dessi

va roligt med bilder :) Stannade ni aldrig på skopunkten o outlet?

2010-09-23 @ 14:11:00
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0