Babyöppet =o)

Imorse gick jag o Alexander o lämnade Tindra innan halv 9 hos dagmamman.
Sen tog vi oss en promenad i kylan... Usch nu är det höst =o/

Blev till ica stenby o handla lite.. o sen till Tomaskyrkan på babyöppet kl 9 =o)
Alexander tycker det är så kul där o bäst tycker han om sångstunden...

Efter halv 11 så var vi hemma igen.. Blev lite lugnt då..
Passade på att baka en äppelpaj, innan det var dags att hämta Tindra.

Hon hade haft en bra dag.. o ville som vanligt inte följa med mig hem =oP
Hemma så kollade hon på film.. Saltkråkan blev det idag..

Jag passade på att plocka lite, innan det var dags att ställa sig o steka pannkakor.. jobbigt.. tur man inte gör det så ofta =oP

Blev att dammsuga när vi ätit..

Strax innan kl 7 så kom mina föräldrar över o hälsade på.. Trevligt med besök.
Vi fikade lite o barnen lekte med mormor o morfar =o)

Efter 8 gick barnen o la sig o då åkte dom hem..

Har bara tagit det lugnt.. får se om Håkan kommer hem snart oxå..

Imorgon är Tindra ledig.. planeringsdag är det..




Prinsen ligger o sover..



Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0