Bakdag =o)

Måndag igen..
Lämnade prinsessan hos Lena kl 8.

Jag o Alexander gick till affären o handlade lite..
Sen blev det hem o baka..

Bakade en sockerkaka o bullar.. blev att göra två bulldegar.. så 90 bullar blev det när allt var klart =o)
Så nu är det fullt i frysen..Men det kommer gå åt i helgen när släkten kommer hit o firar Alexander =o)
Tänk att min prins blir 1 år den 28:e.. Jösses vad fort tiden har gått..

Gick sen o hämtade hem min prinsessa vid halv 3..
Lekte lite med barnen o kollade film..

Åkte till Willys o handlade lite när Håkan kom hem från jobbet..
Men usch vilken tråkig affär det är..

Lugn kväll blev det med tv tittande =oP


Min prinsessa på Slagsta glass =o)


Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0