Dag 2 inskolning =o)

Inskolnings dag 2 o vi var ute från halv 9 till halv 11..
Var i lekparken o Alexander gungade, åkte kana o lekte i sanden.. Utan att äta den =oP
Allt gick jättebra o han brydde sig såklart inte om mig =o)

Halv 11 gick vi hem o Tindra fick följa med till Lena en stund o leka med sina kompisar =o)

Jag o Alexander tog det lugnt en liten stund.. Vid 11 så knallade vi ner till Farre o drack kaffe..
Fick även luch där.. det tackar vi för =o)
Innan kl 2 var vi hemma igen..

Blev lugnt då, innan vi gick o hämtade Tindra vid kvart i 3.. Hon hade haft det jättebra =o)
Vi knallade till Lidl o handlade lite..

Gick sen o träffade Linda o barnen i lekparken. Hon hade med kaffe ut o så hade hon bakat oxå.. det tackar vi oxå för =o)
Tindra lekte med hennes barn, medans vi satt o pratade..
Fick regnkläder av henne oxå till Alexander.. så snällt.. Tack vännen =o)
Så nu behöver jag inte köpa några åt honom..

Vid halv 5 gick vi därifrån.. Knallade då till våran lekpark "nyckelpigan"
Träffade Anna o barnen där =o)
Satt o pratade en massa medans barnen härjade runt..

Efter kl 6 gick vi in.. då började det bli kyligt ute =o/
Hem o värmde resterna från igår.. Tur att man slapp laga mat =oP
O sen blev det sängen för barnen strax efter halv 7..

Har inte gjort så mycket mer.. bara duschat o diskat..
Nu sitter jag o lyssnar på musik o väntar på att Håkan ska komma hem =o)

Mamma har opererats idag.. o allt hade gått bra med halsen.. men hon hade ont o var trött =o/
Stackars mamma <3
Även min momor  opererade sitt knä i veckan..
Bara en massa operationer =o/

Imorgon fortsätter inskolningen o sen blir det att fixa lite..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0