Fredag..=o)

Redan fredag.. Jösses vad veckan har gått fort.. =oP
Lämnade prinsessn som vanligt imorse..

Sen gick jag hem o tog det lugnt.. Blev lite lek med Alexander..
Sen rensade jag i en garderob.. Hittade en morgonrock, som jag inte visste att jag ägde =oP
För använder alltid en annan =o)

Så slängde båda 2 i tvättmaskinen, så nu är dom nytvättade =o) satte sen igång en till maskin med kläder.. Tvättkorgen var nästa överfull =oP

Jag o Alexander gick ut på en liten promenad vid kvart i 2 o träffade min mamma, när hon gick från jobbet..
Så en liten bit gick vi med henne.. Men så klart ska det börja regna.. så då gick jag o hämtade Tindra istället o så gick vi hem..
En bra dag hade hon haft..

Hemma ville Tindra se film o det fck hon.. Jag o Alexander lekte lite o så kollade vi oxå på film med henne..
Vid halv 4 knallade vi ner till Farre o fikade.. Satt där o pratade lite..

Gick därifrån innan kl 5..
Gick bara hem lite snabbt o sen gick vi ut till lekparken..
träffade våra vänner där, som vi brukar vara ute med =o)
Var ett tag sen vi sågs, så det var trevligt att ses..

Vid kvart över 6 gick vi hem.
Lagade mat då.. makaroner o köttbullar..
o så kom Håkan hem.. o vad glada barnen blev.. fast mest Tindra.. hon hade saknat honom =o)

Nu sover mina barn sen ett tag =o)
Vi ska bara ta det lugnt ikväll..

Imorgon blir det nog en sväng ner till stan.. Måste hitta en present.. ska ju på barnkalas på söndag =o)

Allt för mig!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0