Helgen =o)

Oj dålig man är på att blogga =oP

Lördag då..
Jag o barnen gick ner till stan o träffade Jossa..
Gick o kollade lite i affärer o tog oss en fika.. *trevligt*
Alltid lika kul att ses.. =o)
Håkan kom ner o gjorde sällskap med oss en liten stund oxå.

Åkte hem efter att vi fikat..
Blev lek med barnen hemma. =o)

På kvällen var jag ner till min granne på fest.. Riktigt skoj var det..
Kom hem vid 12 nångång..


Söndag..

Förmiddagen tog vi det bara lugnt.. ingen som orkade göra något.. =oP
Vid 1 tiden gick vi iaf o röstade..
o så tog vi oss en liten promenad, innan vi gick hem..

Fixade lite när jag kom hem o så käkade vi..

Åkte till Håkans föräldrar vid kl 5 o hälsade på..
Micke, Lena  o Emma var oxå där..
Så Tindra passade på att leka med kusinen =o)

Kvällen blev bara lugn..





Lilla prinsen =o)





Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0