Hem till Kathrin =o)

Måndag idag.. o min prinsessa har ledigt idag o imorgon från dagmamman..

Förmiddagen tog vi det lugnt.. Åkte med Håkan till MAX o åt hamburgare efter kl 11..
Sen handlade vi lite på Ica stenby.

Han skjutsade sen oss hem till Kathrin efter kl 12..
Så snäll älskling man har =o)

Tindra lekte med Nova o Alexanader o Dexter lekte =o)
Medans jag o Kathrin satt o pratade..
Åt mellis där oxå.. *tack*
Så kul o ses.. blir snart igen.. =o)

Gick därifrån vid kl 4..
Var hemma efter halv 5..
Då blev det lite lek, innan det var dags att laga mat..

La barnen vid halv 7 efter att vi hade ätit..
Nu har jag tagit mig ett varmt bad =o)

Ska snart kolla på "Det okända"..
O vänta på att älsklingen kommer hem. =o)

Imorgon fyller min prins 1 år..
Vi ska iväg till Bvc på 1 års kontroll o sen ska vi träffa Sofia =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0