Inskolning.. Dag 1 =o)

Ja imorse var vi uppe med tuppen..
Åt frukost o fixade oss iordning.

Efter kl 8 så gick jag o lämnade Tindra med dagmamman Anki o dom andra barnen. Tindra skulle vara med dom en stund.
O sen gick jag o Alexander hem till Lena..
Inskolningsdags för Alexander ju..

Han trivdes riktigt där.. Lekte en massa med leksakerna o var glad hela tiden..
Brydde sig inte ens om mig =oP

Vid halv 11 så kom Tindra oxå dit o då var det dags att knalla hemåt..
Hem o åt lunch med barnen =o)

Sen gick vi hem till Sara vid halv 12..
Drack lite kaffe där o satt o pratade..*trevligt*
Tindra lekte så fint där..

Vid halv 4 gick vi hemåt.. Lekte lite med barnen..
O sen lagade jag mat.. korvsoppa blev det idag..

Barnen somnade redan innan halv 7 idag =o)
Så jag har passat på o ta mig ett varmt bad.. inte så varmt ute längre =o/

Nu är det bara  lugnt här.. Håkan slutar kl 8..
Får sitta o kolla lite på tv om det finns något bra..

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0