Onsdag... lite bilder

Som vanligt så lämnade jag Tindra kl 8.
Gick sen hem o tog det lugnt med Alexander.. Vi umgicks med Håkan en stund innan han skulle åka o jobba..

När han åkt, så passade jag på att baka en sockerkaka o städa fint i skafferiet.
Diksade lite o  började rensa lite i Tindras garderob... Måste försöka få lite ordning..
Hitade en del i 98- 104, en del som knappt inte har använts =o/
Men nu får Emma det istället..
Man kan ju inte spara allt.. =oP

Imorgon eller på  fredag får jag fortsätta med rensningen.. men då ska även Alexanders kläder rensas o läggas iordning..




Mina söta barn..



Hämtade Tindra vid halv 3.. En bra dag hade dom haft..
Vi gick hem o målade lite med vattenfärg idag med.. men på stenar målade Tindra den här gången =o)

Annars har vi inte gjort så mycket.. barnen badade förut.. plaskade till tusen gjorde dom.. så skoj dom hade..
Käkade sen makaroner o  korv  o sen somnade barnen inan kl 7..

Då passade jag på att ta mig ett varmt bad =o)
Nu väntar jag på att Håkan ska komma hem.. får se om han får jobba över idag med =o/ som han har gjort hittills i veckan..




Tindra bjuder på sandkaka =o)



Alexander ute i gräset..


Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0