Storstädning o bakdag =o)

Jippi.. Äntligen fredag =o)

Gick ut vid kvart i 8 imorse. vi tog oss till konsum o handlade lite..
O sen gick vi o lämnade Tindra hos Lena..

Vi gick hem o bakade en sockerkaka.. o sen blev det att dammsuga..

Gick sen hem till Linda vid kl 10 o drack lite kaffe..
Blev där i 1 timme typ.. Trevligt iaf =o)

Sen var det bara att fortsätta med allt när jag kom hem..
Skurade golven, gjorde rent toaletten, o handfaten o badkaret..
Sen bakade jag 3 rulltårtor o 1 sockerkaka till =o)

Så fullt upp har det varit..
Håkan slutade vid kl 2.. så han åkte o hämtade Tindra..
Så det var ju bra =o)
På onsdag börjar Alexander skolas in där oxå =o)

Nu ska vi snart åka till Danne o Carro.. Blir lite poker ikväll.. *trevligt*
Var ju ett bra tag sen sist..



Min prins o min prinsessa badar =o)

Allt för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0